torsdag 18 februari 2010

BIO

Jag sa ju att jag befarade träningsvärk efter vår balansträning i tisdags, och jag kan säga att jag hade inte fel, herregud!!! värre än någonsin... Mina lår, vader och armar är såååå onda så jag går riktigt illa. Ann och jag var dessutom ut gick långpromenad i snön i onsdags kväll, och inte blev det bättre av det... Oj, oj, oj men snart ska det väl gå över... Jag har ju bara gått hemma idag, mest legat och läst och faktiskt känt mig riktigt risig, trött och slö, har somnat flera gånger framför böckerna. Kanske har jag något i kroppen som håller på att bryta ut eller så är musklerna helt slut bara...



Ikväll gav jag mig i alla fall iväg på bio, "Farsan" och som jag har skrattat. Den var riktigt bra och rolig. Fares är riktigt bra på att göra film och hans pappa är så rolig, men jag har en övrig favorit och det är Torkel Petersson som även var med i Jalla jalla, alltså han är så himla bra, även i denna film. Fares filmer säger en hel del tänkvärt, främst detta med kulturkrockar... den är i alla fall sevärd... :) Det var Läraförbundet som bjöd och det var mycket uppskattat av medlemmarna och vi fick även en godispåse...

Nu har snön börjat dala ner och det blir tyvärr ingen Stockholmsresa för oss. Rätt onödigt att ge sig ut på vägarna när det ska bli flera decimeter snö och dessutom har ju mannen i mitt liv snöjour... Är han glad tror ni?????

Hoppas att ni alla mår bra!!
Kramar från mig!!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...