måndag 22 februari 2010

SPORTLOV!!

Som sagt denna vecka är det sportlov och det är skönt att vara ledig från jobbet, men när man studerar är man ju aldrig riktigt ledig... Idag har jag jobbat med att ta ut satsdelar och jag hade faktiskt planerat en sväng i skidspåret, men attans också min rygg är inte som den ska. I lördags när jag hade handlat och kom hem reste jag mig hastigt upp och det smärtade till så pass... Sedan har det varit upp och ner och igår kändes det bättre därför tänkte jag ta mig en tur idag när faktiskt solen tittade fram, men vaknade idag och det var sämre igen...:(
Det blev istället att ligga en hel del på värmedynan med en bra bok emellan pluggandet med grammatiken. Jag har ju tänkt att rida lite extra denna vecka också så jag hoppas att det är bättre imorgon. Jag har funderat på en kiropraktor, men det är ju lite dåligt med dem i stan. Jag var på gång efter jullovet när min rygg också strejkade, men det började vända precis så jag hoppade över det, men jag tror nog att något är snett och att det lätt kommer i kläm eller något... så jag skulle nog ha gått ändå. Jag kanske helt enkelt inte ska ha lov!

Bild från Aftonbladet

Jag får ta tillbaka det där med att tjejerna är så bra och tar en massa medaljer, det gör faktiskt herrarna också. Vilket kanonlopp de gjorde, Hellner och Olsson:) Och nu har jag precis kommit från teven där damstaffeten gick, och visst tar Anna Haag och Charlotte Kalla silver, och dem var sååå nära ett guld men blev snuvade på upploppet.... Men det känns fantastiskt!!! Nu är vi uppe i 7 medaljer, och alla på skidor...:)

Hoppas ni har det bra
och
jag hoppas på en bättre dag imorgon!!
Tjingeling!!!!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...