tisdag 1 juni 2010

Längtar till lördag!

Åhh om det ändå kunde bli lördag snart så allt var över....... Har t.o.m. varit och köpt en ny bok idag för att få mer kött på benen, "Uttalsboken" för övrigt himla bra, skulle haft den från början men den tillhörde inte den obligatoriska kurslitteraturen. Jag har tagit komp imorgon för att sitta en extra dag, vilket går åt, men snart mina vänner ska ni slippa höra mig gnälla över dessa studier...
JAG LOVAR!!!!!!
Hoppas verkligen på den värme som är lovad för då blir det ett par dagar på balkongen, och på fredag blir det Växjö...och tenta....
Det enda du behöver här i livet är okunnighet och självförtroende,
och framgången är given!
Eller hur!!!

1 kommentar:

Ann-Sofie sa...

Hihi, förstår det är mycket nu..., men det fixar du!!

Tror jättemycket på Hösten, har lagt fram ett förslag som gått igenom hos politikerna, så det blir ett samarbete mellan Aktiv Ungdom och Kulturskolan, vi kommer kalla oss "Dans i Vimmerby", vi sätter ett gemensamt schema, kommer ha olika nivåer i grupperna, så i sommar kan man ta pulspass hos oss v 24-32 med ledare som Emma Fingal, Kajsa Lundahl, Madelene Hjelm och Johanna Svensson, olika stilar, blir nog kul :) Till hösten startar vi upp med en helt ny dansstil också, hihi.. :D
Kunde babbla på i en evighet, haha, men det känns bra...

Lycka till med de sista studerandet nu!
Kram!

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...