fredag 4 juni 2010

It´s over!

Japp nu är det äntligen över... Vaknade idag av illamående, ont i magen och migränkänning, har aldrig varit så nervös innan för en tenta. Men när jag kom till Växjö för att äta med Carro som också går kursen och märkte hur osäker hon var så kändes det med ens bättre och jag kom på att jag kunde en hel del, då blev jag lugnare...

Nu är jag hemkommen från Växjö och tentan var faktiskt lättare än jag trodde. Men man kan aldrig säga innan hur det verkligen har gått, för vissa frågor var lustigt utformade så man visste inte riktigt vad hon ville ha för svar. Jag ska nu försöka släppa detta och ni ska slippa höra mer om mitt pluggande, om jag inte får omtenta vill säga, annars ska jag bara meddela hur det gått, vilket kan ta ett bra tag...

Jag har nu tänkt att övergå till ett mer normalt liv och bara göra det jag känner för. Faktiskt så känner jag för att städa lite ordentligt, vilket inte är gjort på länge och mycket annat som jag inte gjort på länge ska nu bli av. Det är faktiskt bara två veckor kvar för mig att jobba, en vecka med eleverna och en vecka med kollegorna och då ska vi iväg 2 dagar till ett Säteri i Skirö för att ha kompetensutvecklingsdagar, det blir riktigt trevligt...:)


Åh vad jag ska njuta av helgen,
gör det ni också kära bloggläsare!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...