torsdag 17 juni 2010

Pustar äntligen ut!

Äntligen, äntligen, äntligen kan jag pusta ut... För idag har jag arbetat sista dagen på 8 veckor och mitt efterlängtade sommarlov börjar, men en sak till... jo just idag fick jag också reda på att jag klarat tentan. Åhhhh, jag är så glad och lättat, för som sagt denna sista tenta var lite hemlig, liksom svår att förstå sig på trots att jag skrev på allt, men visste ändå inte riktigt vad hon menade. Jag var ute och kollade tentaresultaten också och av 35 som skrev hade 4 VG, 15 IG och resten G, det säger rätt mycket tycker jag. Jag fick ett G, och som sagt jag känner mig otroligt nöjd...
Imorgon åker vi alla till Johanna och Nicke i Stockholm, där vi ska ha en trevlig helg med dem, det blir nog ingen bröllopsyra på plats utan vi intar nog teven, tror jag...:)

Jag tycker trots att det är lite för mycket omkring detta bröllop att det ändå är trevligt. Jag är dock lite kluven vad gäller detta med monarki, men man kan inte säga annat än att det ger Sverige PR och jag tror inte att en president hade kostat Sverige mindre, sedan tycker jag Viktoria är en skärpt, duktig och trevlig prinsessa...:)
Må så gott i bröllopsyran kära bloggläsare!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...