söndag 6 juni 2010

Cykeltur till Nossen!

Lördagen fortsatte att bli en avslappnade och trevlig dag/kväll. Anders ringde och undrade om vi ville följa med på en cykeltur till Nossen där Mias mamma har stuga. Vi skulle spela lite kubb och umgås, så himla trevligt initiativ...:) Cykelturen avgick från Ann o Willy denna ljumma junikväll.




När vi kommer fram var det kvällssol vid bryggan där vi satt till solen gick ned bakom horisonten och hade det riktigt trevligt och blarrade en massa och så fick jag ju dricka mina cider som jag inhandlade på förmiddagen hihi...






Sedan blev det kubbtävling mellen tjejerna och killarna och det är som alltid lika roligt när vi kommer ihop, den ena stilen roligare än den andra. Och mellan slagen slogs vi en del mot myggorna också, så är det i vårt avlånga land, när det äntligen är varma och sköna kvällar kan man inte vara ute för myggen.





Här är de vinnande laget, jippie en applåd för tjejerna, trots att Dick säger att vi fuskar, skulle vi väl aldrig göra. Jag tycker vi är jätteduktiga!!!

KRAMAR Marie!!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...