söndag 27 juni 2010

Midsommarafton!

Men oj, oj, oj vad denna midsommarhelg har gått fort och jag har verkligen inte kommit till något bloggande. Men jag hoppas att ni bloggläsare har haft en lika underbar helg som jag...:) Det har inte bara varit en lugn, skön och trevlig midsommar med trevliga vänner utan också ett fantastiskt väder som verkligen inte brukar höra midsommar till, alltså regnskurarna uteblev, helt otroligt...

Vi åkte i alla fall till Oskarshamn med Annika, Samuel kom senare för han jobbade. Vi hjälptes åt med midsommarlunchen som smakade helt fantatiskt ute på Skedebäcks altan.


Sedan var vi faktiskt iväg på en liten promenad och träffade på Moas häst Humor. Hon var på sommarbete på ett jättevackert ställe och jag passade på att fota lite...


Därefter blev det lite soft på altanen innan vi tog fram Annas helt underbara jordgubbstårta... Och lagom till tårtan kom Eva och Stefan också...




Lite senare anlände också herr Nilsson och snart blev det dags att ta fram grillen, och som vanligt tog herrarna plats där och resten av oss gick till köket och förberedde resten.





Det var en riktigt skön och avkopplande midsommarafton, värd att minnas och ett stort tack till familjen Skedebäck för allt!!
Varma sommarhälsningar till er alla!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...