måndag 7 juni 2010

Nationaldagen!


Igår var det den 6 juni och självaste Nationaldagen, men kanske inget som jag direkt märkte av. Vi är väl inte så duktiga i Sverige på att fira vår dag, visst det finns lite aktiviteter i ALV men jag tror det är svårt att komma ifatt t.ex. Norge...

Vi tog en lugn och härlig dag ute vid brygga. Jag planterade lite blommor i krukor och vi fixade och sågade bort lite grenar och sly. Sedan låg vi mest och slappade och läste, Elina kom ut efter jobbet och vi grillade korv. Det blåste en del emmellanåt men annars var det så skönt så...:)




Denna vecka blir det till att jobba heltid, ops, kommer knappast ihåg hur det var, men, men man är snart inne i det. Det är ju sista veckan med eleverna så det är mest att avsluta diverse projekt och sammanställa en del eftersom jag ska överlämna mina elever... Sedan ska Ann och jag sitta ett par halvdagar för att planera och beställa till hösten, ska bli trevligt att se framåt nu...
Hoppas ni haft en skön Nationaldag!
Kramar till er fina bloggläsare!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...