torsdag 10 juni 2010

Skam den som ger sig!

Hihi... ibland lönar det sig att bli fly förb...., Igår kväll när jag träffade arbetskamraterna smittades irritation över till dem, angående denna jäkla matta.... Så idag var det flera kollegor som var upprörda över att vi bara skulle få en lite mattstump inlagd där de rivit upp golvet. När jag kom var flera på högste chefen och undrade vad det var för ett hån. Sedan kom en kille från Material Männen som skulle kolla, då var jag på honom och sa att det förstår du väl att det inte går att lägga in en liten bit och låta resten av golvet vara. Han var helt med på noterna och skulle ta upp det med sin chef som i sin tur skulle ringa den som var ansvarig för detta beslut. Herregud, hur behandlar man sina hyresgäster på Vimarhem????

Men skam den som ger sig, framåt eftermiddagen fick vi reda på att vi ska få en ny matta över hela golvet!!! Vad de kostar på oss, det är inte klokt hihi...:) Mitt klassrum som jag ska ha i höst har också ett upprivet golv som står och torkar. Det ska bli spännande att se om samma procedur upprepar sig.... Imorgon är det skolavslutning, och tyvärr ingen sol i sikte, men klänningen ska på i alla fall...

Tack till er alla som kikar in här hos mig!!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...