fredag 18 juni 2010

SOMMARLOV!

Idag är första dagen på sommarlovet, egentligen är det en kompdag men det får väl räknas... Tyvärr började det inte med frukost på balkongen men väl en morgonpromenad. Något som jag faktiskt gjort varje morgon på sommarloven sedan vi flyttade till stan, alltså 4 år och det är så himla skönt att börja dagen med.

Sedan blev det en del ärenden och så var Ann och jag med på en anställningsintevju till en ev. kollega till hösten, men inget är bestämt, men någon som verkligen passade in hos oss kände vi.
Nu sitter jag i alla fall i bilen till Stockholm för att besöka dotter och svärson.

Må så gott och kramar till er från Marie!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...