torsdag 3 juni 2010

Slutläst!

Nu har jag läst o läst o läst o läst i flera dagar, så nu är det färdigläst... Jag kan inte annat än att göra mitt bästa och skriva så mycket jag bara kan på frågorna. Är det nu så att jag inte klarar tentan så får jag väl bita ihop och göra omtentan i augusti och inte se det som ett nederlag, vilket jag vet blir svårt. Jag har ju väldigt höga krav på mig själv...

Men denna kurs har varit lite speciell, kursen började den vecka som vi var i Barcelon så jag kom efter redan från början, sedan var det tråkigt och svårt och väldigt rörigt med en massa programm som skulle laddas hem och installeras och ja bla, bla, bla... Och så har det ju hänt lite annat smått och gått här hemma så koncentrationen har inte varit på topp precis. JA, så detta har jag liksom fått äta upp nu de senaste veckorna när jag har fått råplugga. MEN nu är det slut med det, imorgon åker jag till Växjö med ett bra självförtroende (eller inte...)

Har i alla fall varit och ridit en härlig lektion i Tuna nu, faktiskt den sista för terminen, men det gick vi liksom inte med på så nästa tisdag har vi beställt en lektion till. Man kan ju inte sluta när man är på topp, hihi...:) Trots att det var skönt att rensa tankarna ikväll så var jag inte helt med i huvudet, för när jag skulle vända halvt igenom så visste jag helt plötsligt inte åt vilket håll jag skulle, oj, oj, tankarna var nog någon annanstan som sagt... Lektionen avslutades med lite tävlingar och min Melrose blev som tokig så jag kunde knappast hålla henne...)

Håll tummarna för mig imorgon
alla glada bloggläsare!

2 kommentarer:

anneli sa...

Du kommer klara tentan galant:)sedan kan du ta det lugnt och vila över sommaren.

Kram
Anneli

Marie sa...

Ja tack du, jag hoppas också det...:)

Kram!

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...