söndag 13 juni 2010

Döttrar på grönbete!!

Lördag förmiddag tillbringade jag med mina döttrar i stugan, det sprack faktiskt upp ett tag på himlen och då passade vi på att fotografera så det stod härliga till. Johanna ville ha lite bilder från olika dansposer. Vad kan inte blir bättre än att vara i den gröna naturen. Bilderna blev allt från seriösa till några oseriösa, och Elina var också med på ett hörn ibland och vi hade det riktigt roligt...:) Nedan får ni se hur det kan se ut när man släpper ut döttrarna på grönbete hihi....
















Jag älskar våra underbara döttrar och det är så härligt att ha dem hemma båda två!!

En riktigt mysig förmiddag som sagt ute i Hildabo... Efter nästan 200 bilder kände vi oss klara och det var tur det för mörka moln började hopa sig på himlen, så då var det dags att fara hemåt. Vi passade först på att hälsa på mamma och Leif som vi hittade på tallplantagen med att stampa ormbunkar, fy kan man inte ha det roligare, men, men man är tvungen annars tar de överhand och växer ikapp tallplantorna och risken är då stor att de dör...
Hej svejs
från en mycket tacksam och nöjd mamma!!

1 kommentar:

Ann-Sofie sa...

så härligt med båda döttrarna hemma :) fina bilder, så kul att fota lite...!
Ja men visst är bakgrunden fin, kul att blogger försöker ta fram lite nytt :)

Fina bloggar vi har :)
KRAM!

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...