tisdag 29 juni 2010

ALV

Igår var det en varm och härlig dag då man egentligen ska ligga vid badet, men det ska jag ju i 14 dagar så jag passade på att följa med Peder och Linus till ALV...:) Lite varm emellanåt men det finns gått om skugga att gömma sig under och Linus badade vid vattenstenarna och i vattenspridare, den som ändå kunde det hihi... Vi hade i alla fall en riktigt mysig dag bland Pippi, Karlsson, Rasmus, Emil och Ida. Jag hade tur att det var Jon som spelade Emil denna dag, han är så duktig och i år har han fått äran att sjunga en hel del på lilla scenen där familjen Svensson uppträder.
I Katthultmiljön!

Linus kollar på Rasmus på stora scenen och käkar glass!

Hoppetossa anländer!


Lite varm och mycket folk men det går bra att sitta på pappas axlar!

Balansen är det inget fel på!

Framme vid söderhavsön!

Linus vid vattenstenarna!

En sjungande Ida och Jon, nej jag menar Emil!

Ida sjunger så vackert så!

Familjen Svensson i Katthult!

Hoppas ni alla har det bra i sommarsverige!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...