lördag 14 november 2009

VÄXJÖ

Igår var jag i Växjö och den nya kursen lär bli lite tuffare än den förra, mest för att vi ska ha 4 gruppuppgifter på nätet och det är inte alltid så lätt. Men roligt att ha lite kontakt med andra har känt mig lite ensam förut, men vi ska också ha en salstenta på alla liiteratur i januari, huu...
Men det var lite extra trevligt i Växjö för jag lunchade med med Anna Skedebäck som också läser i Växjö och Christina Brodin kom ut till universitetet när jag slutade så vi tog en fika och blarrade i nästan två timmar. Sen blev det att ge sig av hemåt i mörkret och snörusket.

Men väl hemma 19.30 så möts jag av en nystädad lägenhet, Elina o Christopher och så har Dick fixat maten som står på bordet. Kan det bli bättre, vilken familj jag♥ Jag blir så glad i hela kroppen.

Ha en underbar helg!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...