torsdag 19 november 2009

Kommentera gärna!

Hej alla läsare! Som jag förstår så är ni väldigt många där ute som läser min blogg, för så fort jag nämner något till någon så säger de "det vet jag, det har jag läst på bloggen". Det är några av er som kommenterar och det tycker jag är jätteskoj. Är själv ute och kommenterar många bloggar. Så om ni inte gör det får ni jättegärna gör det. Man behöver inte använda google kontot utan kan bara kryssa i anonym men då måste ni skriva under med ert namn så jag vet vem ni är. Det är bara att trycka på ordet "kommentar" under bloggen så kommer det fram en ruta att skriva i.

Har suttit och läst hela dagen och hunnit med en del inlägg på vårt forum också, för nu är vi mitt uppe i ett grupparbete. Roligt att ha kontakt med andra, var lite ensam förut. Sedan var jag tvungen att gå på ett möte på jobbet också. Men nu laddar jag för min ridlektion♥

Hoppas vi hörs här på bloggen!
Kramar Marie!

3 kommentarer:

Ann-Sofie sa...

Ja, visst är det roligt med kommentarer, och så kan man följa andras bloggar!
De ger så mycket feedback tycker jag...!

Ha en skön helg!
KRAMAR Annso

Anonym sa...

Du vet ju att jag kollar in vad du har för dig! Kan inte sova om jag inte får kolla vad du o Pernilla Wahlgren gjort under dagen...men hon sköter uppdateringen bättre än du...Slarver!

Kram på dig! <3
Li-Anne

Marie sa...

Okej Li-Anne jag ska skärpa mig!! Dock har jag kanske inte ett lika spännande liv som Penilla, och ibland har man fullständig skrivtorka, men jag tycker det är jätteskönt och roligt att skriva av mig. Lite som en terapi...

Roligt att du följer min blogg!
Kram Marie!!

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...