söndag 22 november 2009

GRÅVÄDER

Idag har inte markisen åkt upp och ner på Storgatan 39. Istället har ett grått, regnigt och trist landskap visat sig. :( Ja ett väder som i alla fall inte faller mig i smaken. Jag som hade tänkt mig en långpromenad, eftersom vi kalasade hela dagen igår sparade jag promenixen till idag, men jag har en aning svårt att ge mig ut i detta väder, jag är så fruktansvärt frusen och det kryper rakt in i märgen...

Det är just sådana här dagar som jag kan längta ihjäl mig efter ett underbart Kreta!!♥♥

Istället har jag suttit och förberett mig inför mina utvecklingssamtal som jag ska ha i veckan och sedan har jag kurat under en filt och bl.a. sett Dansbandskampen, och det spritter faktiskt lite i benen ibland hihi... Nu är det bara att ladda inför en ny vecka, kanske lite intensiv med samtal och gruppuppgifter på nätet, men det fixar sig och vi har ju att se fram emot ADVENTSTIDER♥

Må så gott alla som kikar in, och lämna gärna en liten kommentar!!

Kram kram i höstrusket!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Älska adventstider! Längtar!!
/Elina

Marie sa...

Ja du Lina fina snart åker alla stjärnor och stakar fram, gilla♥

Kramis!

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...