lördag 7 november 2009

Lördag!

En lugn fredagskväll blev det igår. Vi åt en god räkgratäng och sedan gav sig Elina iväg till kompisar, kvar blev pojkvännen som fick tillbringa kvällen med oss. Men vi såg idol, åt lite godis och hade det trevligt. Dick och Christopher provsmakade några polska öl som Dick köpt av polackerna som jobbar åt dem.

Idag blev det en sväng på staden för diverse inköp och så var jag på bibblan och lånade "Kyras dressyrbok", haha lite besatt har jag blivit:) Ikväll blir det nog en räkmacka, ska också skjutsa iväg dottern och några kompisar till Pumpen.. Kanske blir jag kvar där, Livens i puben... nej bara skojar... faktiskt inget jag längtar efter, det blir nog ytterligare en lugn kväll här hemma, är skönast så, tända ljus, mysa i soffan, se en film äta en god räkmacka med ett par glas vin mmm♥

Njut av ytterligare en lördagskväll i höstrusket!!
Kramar från Marie!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...