söndag 1 november 2009

ALV marken

Detta har varit en händelserik helg med allehanda aktiviteter. Efter vi hade lagt i bryggan åkte jag med döttrarna till ALV, där det var höstmarken:) Riktigt trevligt med ett härligt höstväder, tyvärr rätt så kallt ju längre eftermiddagen skred. Man är ju som sagt inte van vid kylan så den kryper in i märgen... Vi gick i alla fall där och myste, provsmakade, handlade och såg på lite uppträdanden... Med den goaste Emil av dem alla<3





















På lilla scenen såg vi ett underbart sånguppträdande med alla skådespelare. Jag dör av skratt åt dessa konstaplar, de är inte riktigt kloka, hihi... När vi sett detta kände vi oss rätt klara och framförallt genomfrusna. Så då blev det av fara hem. Johanna åkte till Nickes föräldrar för att äta och samkväma lite med dem också, och hemma hos oss var Anders "Ragge" och lagade mat åt oss, tortellinigratäng, sååå gott det var. Jag hann med en sväng till kyrkogården också. Det är så underbart vackert när hela kyrkogården är upplyst, så fridfullt att bara stå där och titta...
Nu är det söndag och Dick och jag har varit ute på en promenad och systrarna Lindqvist är och rider, mys...
Ha en fortsatt skön söndag!!!
Kramar Marie!!

1 kommentar:

Ann-Sofie sa...

Härlig helg ni verkar ha haft. Så mysigt att samla hela familjen!
Kram från Ann-Sofie

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...