tisdag 17 november 2009

Försov mig

Idag försov jag mig...inte en rolig början på dagen. Nu när jag arbetar så oregelbundet blir jag helt lustig med mina morgontider. Men jag har och varit vaken massor i natt, troligen början till urinvägsinfektin för så fort jag varit på toa så fick jag gå igen. jaja, kändes lite bättre under dagen, men jag hann ju inte få i mig kaffe och det var nog värst. Jag hade också lite att förbereda till min lektion och dessutom skulle jag ha speglingsbesök. Vi gör så på A-L skolan, alltså besöker varandra för att få inspiritation och idéer m.m. Så idag var Ann Frejd hos mig och jag ska besöka henne nästa vecka.

När jag väl kom hem var jag helt slut men bestämde mig då för att gå på ett nytt friskis pass, medel puls men tji fick jag... Det var ett happening pass med 3 ledare, men mycket bra och roligt var det så det blev lyckat i alla fall. Och nu är klockan elva och jag har fortfarande inte kommit i säng, men det är nog dags...

GOD NATT!!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...