torsdag 12 november 2009

Äntligen torsdag!

Santra Mia!
Tuna Bygdens ridskolas hemsida

Ja så var det äntligen torsdag igen,♥ som jag har längtat, och träningsvärken var borta, men imorgon är den tillbaka igen:) Ja, vad gör man inte för lite ridning... idag fick jag byta häst till en som föll mig mer i smaken. Hon heter Santra Mia och jag gillade henne skarpt, trots att hon var rätt tjurig inne. Hon hade en helt underbar galopp och traven var också skön, så skön att jag red mest utan stigbyglar så att jag kunde jobba ordentligt. Nej nu måste jag i säng, ska till Växjö imorgon och starta upp en ny delkurs.


Sov gott!!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...