tisdag 24 november 2009

Allt på en gång!!

Utvecklingssamtal, spegling av kollega, kvalitetsredovisning, gruppuppgift nr 2, en massa litteratur att läsa... hmmm. Ja så här ser denna vecka ut, helt sjukt att allt ska ske samma vecka. Men det är bara att bita ihop, snart lugnar det ner sig igen. Men det snurrar i huvudet efter denna intensiva dag .

Inte nog med detta en kollega har varit hemma i snart 2 veckor, då både han och barnen ligger hemma. Kan det kanske vara den berömda svininfluensan som börjat härja i kollegiet, inte roligt i så fall. Lite märkligt faktisk att vi lärare inte har fått tagit sprutan än, våra elever har fått den så det skulle inte bli roligt om det blir en epedemin bland oss lärare och alla elever är pigga. Då får vi stänga skolan sa vår rektor...

Måste faktiskt gå och lägga mig, är helt slut. Imorgon fortsätter samtalen och jag ska dessutom för första gången använda en tolktelefon, det blir spännande... För arabiska tänker jag inte ge mig på.
God natt alla bloggläsare!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...