fredag 20 november 2009

Träningsvärk

Fredag igen vilket betyder träningsvärk igen! Idag har jag väldigt ont i baken, alltså sittbenen som man säger inom branschen haha. Igår hade mor och dotter en privatlektion, vi var ensamma så vi fick verkligen jobba och vi hade ögonen på oss hela tiden. Jag hade Mia igår igen, roligt att lära känna hästen och igår tyckte jag att det gick riktigt bra. Hon är verkligen trevlig Santra Mia. Men oj vad mycket jag har att ta igen och lära.

Njut av fredagen, den bästa dagen på veckan!!
Kramar från Marie!

1 kommentar:

Ann-Sofie sa...

Hej Marie, det är inte hela MD:n enheten som gått sönder, utan den lilla "skivan" vi spelade in all musik på, någon som har skruvat isär det typ....*galen*, men jag hoppas det var ett misstag...Ja, ja, det är bara att göra om´at :D
KRAM

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...