tisdag 3 november 2009

Ullared!

Hahaha... såg igår på programmet Ullared. Helt sjukt!!! Tänk så där går jag omkring en gång om året hihi, Lena L och jag och tjejerna har vår årliga tur i december, men det är faktiskt inte alls så långa köer då. Men igår, familjen som sparade 50 000 kr och åkte dit och handlade en årsförbrukning, de tältade där i 14 dagar. Jag höll på att skratta ihjäl mig... Sedan Mattiaz så klart, där med sin mamma och flummade omkring, skulle köpa smink m.m. Mattiaz som bott här i Vimmerby och är numera lite kändis som make up artist och gjort en låt som heter Skandalen "OH OH". Ja jag säger då det:) Det är väl dags att spara ihop lite pengar till den årliga Ullaredsresan i alla fall...

Ha det gott
Kramar!!

1 kommentar:

Ann-Sofie sa...

Jag missade progremmet men ska se om jag kan hitta det i efterhand :) Det verkade kul!

Jag kan ta nyckeln till anslagstavlan, det blev inget nytt där denna termin, men Jessica och jag ska ansvara för det, så efter jul blir det massa nytt igen :)
Ja, Johanna är bokade, hon passa ju oss perfekt!
Vi ses då!
KRAM

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...