måndag 1 november 2010

Härliga ridtur!

Igår hade jag en underbar dag tillsammans med yngsta dottern, sådant som kallas kvalitetstid... Mys! Vi tog en helt fantastisk ridtur i Ulvebergskogen och tro det eller ej men jag red Blue, Elinas häst och hon red Bubbi och det är faktiskt premiär för mig, jag brukar få rida Bubbi hihi... Men nu äntligen tordes hon släppa sin lilla pärla och det gick faktiskt jättebra...:) Jag kände mig bara en anings för stor är ju van vid hästar på 170 cm och Blue är 139 cm haha...





Efter vår häriga ridtur följde Elina med hem till oss och åt kycklinggryta, Christopher var iväg och spelade handboll. Vi passade också på att äta en god hallonpaj till fikat..., som sagt mysigt att ha lite tid med sina älskade tjejer, ska ju till Stockholm imorgon och få lite tid med Johanna också...)
"Vad saven är för träden är livslusten för människan"
Må så gott fina bloggläsare!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...