söndag 21 november 2010

Firar kära mor!!

I lördags firade vi mamma hemma hos Peder och Karin, som bjöd på älgstek, mums vad gott det var. Det var extra roligt att alla var hemma, det händer liksom inte så ofta sådana här helger, vid födelsedagar och så, men tack vare stipendiet så lyckades vi få in mycket denna helg...:) Det blev en lång och trevlig eftermiddag och kväll hos familjen Hillström med god mat, efterrätt, tårta och kaffe och firande av mor och så förstås wii...:) Älskar min kära familj♥ så sådana här helger är verkligen kvalitetstid för mig.... och det ger sådan positiv energi.... Maten som Karin lagat var riktigt riktigt god, hon är duktig min Karin♥....
Nicke och Offe in action...


Efterrätt som gick hem hos Linus hihi...
Vit chokladmousse med passionsfrukt, jättegott!!!
Mor & Leif
Karin, Linus och Peder♥

Grattis kära mor!!

En liten julpåse med allehanda...
Tröjan direkt från Ullared...

"Grattis Anita, från Elina och mig och det är jag som stått för paketinslagningen" säger Offe..:)
Och förstås en utetomte... Vad annars?
Wiispel, Jag vann, säger Linus...
Haha jag vann säger Johanna... En riktig fight mellan kusinerna...
Brorsan och Offe i fight...

En väldigt trevlig, fullspäckad och rolig helg är nu gången... Jag har faktiskt också hunnit med en ridkurs i Tuna idag, åhhhh vad roligt det är. Och jag fick min favvo Blomman och det gick riktigt bra. Vi red halva tiden och hade sedan teori med fika där vi fick reda på vad vi gjort bra och vad vi behöver utveckla, en formativ bedömning helt enkelt haha.... Men nu när tystnaden åter har lagt sig på Storgatan känner jag hur slut jag är... Jag hade också ett par timmars arbete som nu är avverkad så nu väntar en välbehövlig sömn om jag ska orka denna vecka....
Kramar från Marie!!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...