söndag 7 november 2010

ALV höst o hantverksmässa!

Åhh vad det var härligt att gå på ALV:s höst och hantverksmässa.... Det gäller minsann att hålla i plånboken för det finns så mycket fint och det är inte speciellt billigt heller. Det blev lite smått och gott i alla fall. Sedan är det ju alltid roligt att se scenframträdena, har ju inte sett dem förut haha, helst inte soppskålen... Men när man känner skådisarna är det ju ännu roligare. Det är ju Jon, Lenas pojk som är Emil och min elev Moa som är Ida och dem var såååå himla duktiga...:)

Det värsta av allt var kylan, åhh vad jag frös, det tog nog en timme när jag kom hem innan jag kände alla tår igen... Jag fick värma mig med blåbärsglöggen som jag köpt, den är väldigt god... Sedan var det dags att svida om för att bege oss till Mia och Anders. På vägen dit tog vi svängen om kyrkogården, åhhh så fint det var, det var nästan magiskt denna kväll...










Så söta dem är....
Kramar från Marie!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...