söndag 28 november 2010

Hemkomna!

Hemkommen efter en helg i huvudstaden, helt slut faktískt...men vilken fantastisk helg, med en helt otrolig show på Globen och vi har även hunnit med att träffa Johanna och Nicke. Det blev en sväng på stan med dem och god pasta på en restaurang innan vi begav oss till Globen i lördags och sedan har vi ju förstås sovit hos dem...:)

Idag åkte vi hem skapligt, hade hört att det var snöigt neråt oss, och OJ vad rätt de hade...:( Det tog oss närmare 5 timmar hem med ett litet stopp och ändå hade vi Dick som chaufför som är den tryggaste man kan åka med, men en massa avåkningar har vi sett...och vägarna var igenblåsta av all snö. Så väldigt skönt att vara hemma igen.
Granen som hängde i NK:S tak!!

NK:S julskyltning!

Idag är det redan 1:a advent och det är ju inget fel på stämningen vad gäller vädret all fall hihi... Det blev att tända första ljuset på Lidingö på morgonen, så mysigt♥ så med båda döttrarna samlade. Och när vi kom hem var jag tvungen att kolla läget hos Elina som är helt julgalen, jag skojar inte...:) Och givetvis hade hon pyntat och styrt med både stjärnor, ljusstakar, röda julstjärnor (blommor) i fönstren, julgardiner, dukar och en hel del till och detta ska ni veta är bara början. Hon har säkert tre kartonger julpynt och sedan ska hon läsa julberättelser och se 12 adventskalendrar, baka, göra julgodis och ja ni hör själva, hon är för söt♥...:)
Nu måste jag sova om jag ska orka min sista vecka med de sista utvecklingssamtalen, samtidigt sätter arbetet med kvalitetsredovisningen igång på allvar. Imorgon ska jag lägga in lite bilder från Globen...:)

NATTI NATTI!!!

1 kommentar:

Ann-Sofie sa...

Hihi..jag håller med Elina :)) Har också dille på JUL, så mys, så mys :))

Ha en skön vecka i snön! Vill du o Elina ha stolar på dansuppvisningen?

Kram

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...