tisdag 16 november 2010

Ingen ro och vila!

Nu är vi igång för fullt igen, ingen ro och ingen vila haha... Vi har denna vecka förberedande samtal med eleverna inför utvecklingssamtalen, vilka är mycket givande. Tänk om man kunde få sig en halvtimme någon gång ibland med varje elev, det ger så himla mycket.... Ja, i alla fall så blir både jag och eleven väl förberedda inför samtalet och inga obehagliga överraskningar dyker upp när föräldrarna är med, och även föräldrarna har fått hem det skriftliga omdömet och läst igenom det innan. Det är också meningen att varje elev i möjligaste mån håller i samtalet själv...

Igår blev det ridning i Tuna...:) Det är bra när man kan byta dagar, för på torsdag kan jag inte, då är det nämligen stipendieutdelning för äldsta dottern på Mässhallarna. Åh vad det ska bli trevligt, vi kommer även att lyssna på Paulo Robertos föreläsning och få lite mingelmat...:)


Johanna med en väldigt målinriktad blick!!

Johanna sommaren -09



Hoppas ni som kikar in här hos mig mår så gott!!
Kramar Marie!

1 kommentar:

Ann-Sofie sa...

Du får gärna maila mig bilder från kvällen!! Till stroannso@hotmail.com

Tack :))

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...