måndag 22 november 2010

Alldeles tyst!

Nu har vardagen infunnit sig igen och här i lägenheten är det så tyst så... från full fart till alldeles, alldeles tyst... Men jag lever som sagt på helgen ett tag framöver nu... Det hela började ju i torsdags när Johanna fick sitt efterlängatde stipendie, sedan Ullared på fredagen, kalas med släkten på lördagen...och en massa mys...:)

I helgen ska vi faktiskt åka till Stockholm för att gå på Globen Horseshow, och vi får verkligen hoppas att snöandet har slutat då för det ska visst bli ett par riktiga snödagar, usch lite väl tidigt för snöoväder tycker jag.

Stolt och glad dotter med 10 000 kr mer på kontot..:)
Så här såg det ut i Vimmerby tidningen i fredags!! En halv sida om nästan bara Johanna blev det, verkligen roligt att de lyfter dansen, det brukar oftast bli hockeyn eller något annat...

Veckan är fullspäckad av utvecklingssamtal, och äntligen dags för sista incitotillf'ället, och jag har inte gjort min läxa hmmm!, men det struntar jag faktsikt i, känns skönt att ha beslutat sig för det och det har absolut inte funnits tid. Så vi får väl se om jag får något diplom eller inte... Något som jag verkligen heller inte hinner med just nu är min PIM, jag som var ute i så god tid i början, kommer inte till skott med min inspelning i Photy Story, det är bara min röst kvar och ändå kommer jag inte till det... Men, men jag har till februari på mig så dé så...
"Ett liv fyllt av måsten slutar ofta i ett enda- borde ha gjort"
Ha det gott!!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...