fredag 12 november 2010

HELG!

Nu tar jag helg..... Pust säger jag bara, vilken vecka, jag är helt slut efter en intensiv vecka med migrän varje dag på köpet. Dagarna har börjat med en migräntablett och två panodil och då fungerar jag på sparlåga men kan ändå gå till jobbet, men för varje dag som går blir jag allt segare...

Bild från Google, ser ut som jag denna vecka!!

Igår chansade jag och åkte och red, bära eller brista tänkte jag, jag måste bara få lite positiv energi och göra det som är allra roligast just nu... Och så fick jag min kära Blomman, kan inte bli bättre, till råga på allt var hon på riktigt bra humör, pigg som bara den, och så roligt att hon till och med gav sig på ett par bocksprång så lilla jag fick flyga lite men jag höll mig kvar haha... riktigt roligt hade vi. Elina låg precis bakom mig och hennes häst blev rädd av våra små cirkuskonster och Elina trodde jag skulle flyga av.

I alla fall så kändes det bra i huvudet när jag kom hem och tänkte äntligen är det över. MEN så vaknade jag av världens spänningshuvudvärk idag så jag trodde jag skulle dö, två panodil och sedan sängen. Jag fick komma lite senare till jobbet, däven och dan kunde jag i alla fall fullfölja dagen. Vill inte ha ont i huvudet imorgon, vill inte.... I helgen ska jag ta det lugnt, kurera mig och NJUTA!!!! Elina och Christopher har åkt till Johanna o Nicke i helgen så jag får väl titta till pållen lite.
"Rik nog som nöjd är"
Önskar er en skön och avkopplande helg!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...