tisdag 30 november 2010

Kvalitetsredovisning!

Idag har vi i ledningsgruppen satt igång med skolans kvalitetsredovisningsarbete... Det gick riktigt bra faktiskt... Vi börjar få rutin på det hela och eftersom vi gjort en sådan bra lokal arbetsplan som alla arbetslag också har utvärderat så hade vi ett bra underlag att gå efter. Vi är också rätt många som delat upp arbetet och vi arbetar tre och tre, känns tryggt och bra... Efteråt blev ledningsgruppen bjudna på lunch på Stadshotellet av vår rektor Isa, så himla trevligt...:) Jag arbetar nog på världens bästa skola hihi...

När eftermiddagen kom hade jag två utvecklingssamtal, som var lika trevliga som de andra jag haft, sedan träff med mitt arbetslag, sedan fixade jag mina påsar till adventskalendern och så var det äntligen hemdags (kl. 17.30)... Idag har jag alltså inte varit i klassen alls, den lämnade jag i trygga händer till mina övriga kollegor.... och faktiskt är sådana dagar väldigt sköna ibland. Jag älskar att vara i klassen med mina elever och undervisa, men ibland behöver man bara släppa allt...

Ta det lugnt kära bloggläsare!
Kramar från Marie!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...