torsdag 25 november 2010

SNÖ, SNÖ OCH SNÖ!

Värsta snöoväder har drabbat Småland och för den delen nästan i hela landet... Det är underbart vackert men känns lite väl tidigt, får lite ångest när jag tänker på en långa, långa kalla vintern förra året som aldrig ville ta slut... Cykeln har fått stå denna vecka och jag har pulsat till jobbet om mornarna i drivis med snö...:(

Blev orolig att vi inte kunde ta oss till Tuna och rida ikväll, men det gick så bra så med Elinas lilla Putte...:) Idag fick jag återigen min lilla, nä jag menar stora Blomman haha... Åh vilken härlig häst, vad jag gillar henne♥...maffiga stora steg, följsam och helt ja helt underbaaar...:) Elina har också hittat en ny favvo, hon heter Melrose och är också stor häst... Efter ridningen åkte vi upp till Ulveberg och tog in hästarna där, burr så kallt det var.

På jobbet har jag haft en del utvecklingssamtal, men tyvärr hann jag inte alla som planerat för att vi skulle på Incito i tisdags, det är den dagen när jag har mest tid att lägga in samtal och när den gick bort ligger jag en vecka efter, men men så får det bli... Bara det att en massa annat blir eftersatt också, hade t.ex. tänkt göra lilte mysigt i klassrummet till advent, förbereda till en adventskalender och så.... men det har inte hunnits med och imorgon åker vi till Stockholm...

"Färdas man för hastigt svartnar det för ögonen"
Kramar från Marie!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...