onsdag 10 november 2010

Migränvecka!!

Håhåjaja.... Migränen har slagit till denna vecka, det visste jag i och för sig, för det är denna vecka som jag ska ha migrän, men vissa veckor klarar jag det bättre än andra. Jag kan säga att mina rosa små piller har intagits med jämna mellanrum medan alla övriga aktiviteter pockat på och det har förstås inte gjort saken bättre... Mina rosa piller är jag dock evigt tacksam för annars hade jag fått varit hemma varje månad och legat nerbäddad i ett mörkt rum.... men klarar faktiskt av att jobba varje månad tack vare dem. Jag är också evigt tacksam för att dem idag går att få tag i för hundralappen, för några år sedan kostade de över tusenlappen...:) Men i veckan har det nog varit lite för mycket och jag mår faktiskt inget vidare alls ikväll. Det dunkar oerhört över vänstra ögat och jag mår illa... BLÄ!!!

Igår satt vi några stycken mellan 15.00 och 17.oo med våra högsta skolchefer Birgitta Sahlin och Margareta Forsgren på en verksamhetsträff, där vi fick berätta om vår verksamhet. Och efter jobbet idag gick jag direkt på en HLR (hjärt och lungräddning) information. Jag är utbildad HLR instruktör och en gång om året får vi en lite kurs där vi får reda på nyheter och och repeterar vissa saker. Sedan var det direkt hem för vila........... Nu hänger de skriftliga omdömena efter, jag har inte skrivit alla klart och det hade jag räknat med, men det går inte att stressa fram något i migrändagar..........

God natt på er!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...