torsdag 30 september 2010

I like Thursdays!

Torsdagar är min bästa dag på veckan... Idag har det varit en speedad dag från början till slut... Jag vaknade dessutom klockan 05.00 av att de satte igång att gräva upp asfalten utanför sovrumsfönstret, vilken tid att börja med vägarbete och det var som jordbävning i vårt sovrum. Men trots det har det varit en mycket bra och trevlig dag och allt har flutit på.

Cyklemarschen till Hörestadhult gick mycket bra för att vara den allra första gången för eleverna, synd bara att vi inte kunde vara så länge, för vid lunchtid fick vi cykla hem för att sedan rusa iväg på föreläsning... Som faktsikt var riktigt riktigt bra, så den hade man inte velat missa. Den höll dock på två timmar längre än vad min arbetstid är så det blev hem och slänga i sig maten, som tur var var den klar och sedan...äntligen var det dags för torsdagens höjdpunkt... min ridkväll i Källeberg...) Och jag är så glad att jag hittat en riktigt favvohäst, har visserligen haft det förut med men denna är något utöver...:) Så varje gång jag kommer och det står Blomman♥ på mig blir jag överlycklig. Dessutom sa min ridlärare att det såg riktigt bra ut idag..:) En får tacke... hihi... Klart man blir jätteglad...

"Behagliga tankar är bra att falla i sömn på"
God natt kära bloggläsare!!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...