onsdag 22 september 2010

Fullspäckad vecka!

Oj vad veckan gått fort, hinner visst inte med att blogga... Kommer precis från ett trevligt föräldramöte, lika trevliga föräldrar som elever, härligt!! Igår hade vi studiedag, sådana dagar behövs alltid, det är så mycket vi inte hinner med så vi skulle egentligen behöva en studiedag till, men nu är det inga fler denna termin och inga lov, förutom höstlovet men då kommer vi nog få tid till att arbeta hemma med PIM... Vårt arbetslag var på Monte Carlo igår och åt mycket god mat och vi passade på att fira kollegan Ann som fyllde år genom att bjuda henne på mat, det blev en trevlig samkväm. Jag trivs med mitt arbetslag och vi har så roligt tillsammans så det känns så bra...:)

Jag känner mig lite stressad i veckan, denna kväll har gått till föräldramöte, igår blev det övertid och imorgon har jag min ridning och på fredag efter jobbet åker vi till Stockholm, för att hjälpa Nicke och Johanna att flytta och till det hör flyttstädning, så hela denna helg går till det. Men man måste kunna åka iväg någon helg utan att stressa ihjäl sig. Och jag längtar verkligen efter min dotter och hennes Nicke, det var riktigt länge sedan vi sågs.

Nu är jag i alla fall riktigt riktigt trött och behöver nog sova. Imorgon slutar jag lite tidigare och det känns bra och behövligt, då hinner jag planera en del inför helgen och nästa vecka, sedan är det ridning på kvällen och jag längtar...:) Tur att jag har ridningen, verkligen avslappnande...)

"Sätt dig ner till brådskan har gått över"
KRAMAR från Marie!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...