måndag 20 september 2010

sorgligt och tragiskt...

Sorgligt sorgligt och riktigt tragiskt...:( Det rann faktiskt tårar igår när jag så hur många procent SD fick, trodde verkligen inte det om svenska folket. Vad har folk för människosyn???? Mitt hjärta värker och jag visste inte riktigt hur jag skulle ta det idag med mina elever. I vår fyra har vi 17 elever av 42 med annat modersmål än svenska, och hur förklarar man detta??????????????????

Det är många saker som gör mig ledsen och besviken angående detta, en av dem är att den kända bloggerskan Katrine Zytomierska skriver i sin blogg att det bara var bra att SD kom med i riksdagen och tyvärr var det väldigt många ungdomar som sympatiserade med henne, Sorry Katrine men nu är det slutläst på din blogg för min del i alla fall, verkligen ingen bra förebild för våra ungdomar...( Sedan är man ju orolig för vad som kommer att hända i vår riksdag nu???

Blöta hälsningar (ur många synvinklar) från Marie!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...