torsdag 23 september 2010

I like it!

Åh vad jag älskar dessa torsdagar, och nu två i rad har jag fått rida denna underbara häst som heter Florence men kallas Blomman. Hon är vår ridlärares dotters tävlingshäst men går en del lektioner och henne har jag fått rida och jag känner mig som en drottning...:) Och lilla jag som mest i Tuna ridit ponny, förut en del stor häst men inte så här stor som nära 170 cm i mankhöjd, but I like it, trodde inte jag skulle kunna känna mig så bekväm på en så stor häst...

Johanna Egermo på Florence...
Bild från Tunabygdens ridsportsklubbs hemsida...

Tur jag har min ridning som sagt...:) Skulle så gärna vilja rida två gånger i veckan men just nu hinns det verkligen inte med, jobbet tar för mycket tid och vi har ju även våra kurser och ridningen tar ca två och en halv timma av kvällen.

Imorgon blir det hem och packa direkt efter jobbet, sedan ska vi hämta upp Nickes föräldrar och dra till Stockholm. På lördag blir det flytt från Skarpnäck tillbaka till Lidingö och så blir det nog en hel del städning i gamla lägenheten förstås. Det blir en del jobb men också trevligt att träffas♥

"lyckan kan vara som en ton som klingar genom vardagen"

KRAMAR från Marie!


Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...