torsdag 16 september 2010

Stor häst!

Ridning idag och idag vankades det stor häst på dryga 170 cm. Jag kände mig så himla liten och hästen som jag fick har jag aldrig ridit så det kändes lite pirrigt att kliva upp. MEN vilken häst, hon var helt underbar...:) Jag satt så bekvämt så och jag fick beröm för att det gick så bra. Till saken hör att jag tvivlade idag på att rida för jag har dragits med nackspärr sedan i måndags, tycker nog att det är bättre idag men ville så gärna rida. Så när jag då fick en stor häst tänkte jag att detta går nog inte vägen men som sagt det gick bra och lustigt nog känns det bättre i nacken. Hoppas att det gör det imorgon bitti också...hihi...

Massor kramar från Marie!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...