fredag 1 oktober 2010

Jag är glad!

Fredagen är redan kommen, jag är trött, känner mig lite sliten... Men jag är glad, glad för väldigt mycket, jag mår bra, min familj♥ mår bra, jag trivs med livet i stort...:) Jag är så glad att ha hittat tillbaka till ridningen igen och jag är så glad att jag är lärare. Jag trivs verkligen med att jobba med eleverna, varje dag är en utmaning och ingen dag är den andra lik...

Idag har jag haft en underbar dag - mycket gensvar från eleverna...:) Det är mycket som ska fyllas i deras ryggsäckar och vi lärare ansvarar för att den blir fylld på bästa sätt med det bästaste av de bästa...

Idag kom våra två lärarkandidater med en bricka med kakor till oss, vilken fredag!!! Det var deras sista dag och de kände sig så nöjda så... Det är också en viktig roll vi har i vår yrkesroll, att ta hand om lärarstudenter som kan bli våra blivande kollegor, de måste också få det bästaste..:)

Det en lärare gör idag påverkar dig imorgon!


Googlebild, när man googlar på lärare! Säger väl en hel del,
visst är den fantastisk?
Jag är lärare och det är jag stolt över att vara!
Må så gott i helgen fina bloggläsare!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...