söndag 19 september 2010

Höstmys!

Det blev en riktigt skön och avkopplande helg med både vila och samtidigt fick jag en del gjort. Det känns liksom som att jag släppt in hösten i helgen, liksom accepterat den. Jag var och fixade till pappas grav med ljung och lite annat och även lådan på balkongen fick nytt. Sedan blev det lite fix inne, jag gjorde lite höstmys i köket där den nya ljusbrickan fick stå.

I lördags kväll kom Ann och Willy på lite mat och dryck och Ann och jag passade på att ta lite jobbsnack först innan vi åt, det är alltid behövligt... Efter maten vankades det wii och det var ett tag sedan så man var lite ringrostig först, men jag vann ju så klart bowlingen hihi...:) Till efterrätt hade jag gjort en äpplekaka med cocostopping, riktigt gott faktiskt...

Balkonglådan med utsikt över kyrkparken...
Min nya hösthörna i köket...
♥♥♥

Nu är söndagskvällen här, har nyss varit och lagt min röst och om en timme vankas det valvaka, vi får verkligen hoppas på ett regeringsbyte, trots att oddsen inte är så stora så måste man hoppas... Vi får väl gläppa över lite på "ensam mamma söker" för där är ju vimmerbykillen Ante (på AT) med och hoppas på mamman Emma, rockabilly tjejen med tatueringar...:)
"Sätt dig ner en stund tills brådskan gått över!!"
Kramar från Marie!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...