måndag 3 januari 2011

Stackars mig!!

På nyårsaftonkvällen blev min lite småsnoriga näsa helt igentäppt...:( Tänkte först att det var någon slags allergi, för det bara small till så var förkylningen där. Men jag vaknade lika täppt på nyårsdagen och som grädde på moset en riktigt ilsken hosta, USCH!!! Men jag tog det väldigt lugnt hela dagen och tänkte igår när jag vaknade utan hosta, men lik väl genomtäppt att idag en så solig dag går det ju inte att ligga i soffan och tycka synd om mig själv. Jag har ju tänkt att börja 2011 med lite mer motion, haha... får se om det håller, börjar ju liksom inte så bra med en dunderförkylning. Men jag tog tag i mitt liv och jag följde med Elina till stallet, åhh underbart... Vi mockade, ryktade, myste och gick ut på en härlig tömkörningsrunda med Blue. Det var så skönt och helt lagom bra väder, näsan rann ideligen men annars gick det bra...:) Jag kände mig så nöjd och belåten efteråt....

Men vad hände idag då??? Jo, jag vaknade lika igentäppt, men även med feber, bläää, det händer verkligen inte mig ofta, kanske någon dag var tredje år eller så. Jag är inte helt deckad med trots allt feber och rätt hängig, så idag fick det bara bli soffan vare sig jag ville eller inte. Men jag har en del del att läsa inför jobbet med att implementera den nya läroplanen. Så det fick helt enkelt bli en sådan dag, läsning i soffan i mysdress med glass hihihi... och samtidigt få tycka lite synd om mig själv... Stackars mig!!!!!!!!!!!!!!

Hoppas ni fina bloggläsare mår bra!!
Kramar från Marie!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...