fredag 28 januari 2011

En rätt jobbig dag!

Back to pony again...:) Det var ett bra tag sedan som jag red ponny faktiskt, men igår var det dags för Simply the best "Zippan", som egentligen inte tillhör Tuna ridskola längre utan mamma och dotter Edlund....:) Men eftersom ingen av dem red igår hade jag turen att rida den lilla godingen. För det är hon verkligen sååå mysig och för att inte tala om mjuk, jag kände inget i ryggen på hela ridturen och det var ett tag sedan ska jag säga. En får väl tacke för ridturen, det var kanske sista gången för Zippan är inte kvar i Tuna så länge till...

Ikväll har det varit handboll för hela slanten, och oj vad det var jobbigt, alla fall Sverige matchens första halvlek, sedan drog ju Frankrike ifrån...:( Sedan var det Danmark och Spanien, och jag vet faktiskt inte vilka som är bäst för Sverige att möta, för de är ruskigt bra båda två.... Men nu blir det i alla fall Spanien... Tänk om vi kan få brons, hoppas, hoppas för det är det värda grabbarna...:)

Nu ska jag snart gå och lägga mig, men tänker lite för mycket på Elina som råkat ut för en hel del tråkigheter idag, så det känns som det kommer at bli svårt att somna... Djur är roligt att ha men det är inte alltid det flyter på smärtfritt och det är ofta något man oroar sig för, det är det som är nackdelen...... Men Elina är som gjord för att ha djur så det är bara att önska henne lycka till att allt ordnar sig.............. KRAM PÅ DIG♥!!!!

Önskar er kära bloggläsare en skön helg!!!
Kramar från Marie!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...