lördag 8 januari 2011

Hej å hå!!

Igår åkte förklädet på och det blev bakning på Storgatan... först frallor och sedan tårtbotten hej å hå vad det gick undan, äntligen fick jag lite energi eller var det att jag var tvungen??? Ja, ja det var i alla fall att förbereda till Johannas kalas...

Sedan blev det en snabbis till Storebro, för tjejernas kusin Moa blev tonåring, oj, oj redan 13 år... Hon blev glatt överraskad av vårt besök, det var jättelänge sedan vi var där. Hon blev också glad över kläderna vi köpt och så hann vi med en kopp kaffe också.

Moas present av en kompis, oj vad vad detta då???
Moa o Johanna fikar..

Kvällen hos oss blev lugn, Johanna o Nicke var hos kompisar och Elina jobbade. Jag såg Let´s dance och Dick så På spåret haha... så har vi det alltid, kan aldrig se samma program, tur vi har två teveapparater och tur vi har en så stor lägenhet så vi kan ha våra egna tv-rum...:)
Önskar er alla en riktigt skön och solig helg!
Kramar från Marie!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...