måndag 24 januari 2011

Dags för träning!

Alltså Sverige är bara BÄST!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så himla roligt att följa handbollskillarna och jag längtar till imorgon då de ska möta Danmark...:)

Imorgon har jag bestämt mig att gå på ett friskis o svettis pass, vilket var länge sedan. Förra terminen var jag inte alls och terminen innan började jag, men istället blev det ridning två gånger i veckan. Det är ju vad jag vill, men att åka till Tuna och rida en kväll tar nästan 3 timmar och den tiden har inte jag som lärare. Jag får helt enket nöja mig med en gång och sedan sticka till A-L skolan och ha en timmes friskis pass istället... Jag behöver också träna både kondis och styrka för att komplettera ridningen...:) Nu gäller det bara att ta sig i kragen och komma iväg....

Jag har nästan precis blivit av med träningsvärken från ridningen i torsdags och efter imorgon blir det säkert en omgång till. När jag kommer hem från passet blir det i alla fall att kura ihop sig i soffan och se handbollen....:)

"Alla dagar är betydelsefulla!"
Kramar till er från mig!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...