fredag 10 december 2010

Sköna fredag!!

Härliga sköna fredag är äntligen här...:) Nu är det bara en vecka och tre dagar innan jullov, härligt. Gillar verkligen mitt arbete men behöver lite ledigt nu och koppla bort tankarna från jobb ett tag. Bara ta det lugnt och mysa. Jul är ju en helg att umgår med nära och kära och det gillar jag.

Igår trotsade jag min onda rygg, (fast det började vända till det bättre faktiskt) och åkte till Källeberg och red, jag längtade sååå och det gick bättre än jag trodde, kände lite i galoppen men inte värre än att det gick att härda ut hihi... Skämt å sido helt okej förutom kylan, fasen vad kallt det var, händerna värkte ett tag och näsan var iskall. Blev inte ens varm av ridandet... Jag hade så klart min Blom, me like!!! Elina hade Melrose, vi har visst fastnat på dessa haha... men glada är vi för det...

Idag har jag faktiskt bakat en Snickerskaka, ska smaka den imorgon om den är godkänd, ger er i så fall receptet och imorgon blir det nog köttbullar och lite julgodis och senare blir det julbord på Moliljan med Dicks jobb. Måste nog börja tänka på julestöket...:)

Ta't lugnt och ta hand om varandra!

Kramar från Marie!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...