tisdag 28 december 2010

MYS!!!

JULLOV i all ära...:) Det är sååå skönt att bara vara, det har jag längtat till, ligger länge, ser på teve länge i morgonrock med långfrukost, läser, går på stan, myser med döttrarna, fikar m.m. Idag var Johanna och jag på nya Shalom och beställde Black and white pizza, så himla gott och vad fint och trevligt det är där nu, ett besök jag verkligen kan rekommendera...

Igår kväll var vi och åt hos Elina och Christopher och kollade in deras juliga lya, oj, oj, oj vad tomtar och mys det var, hon är ju riktigt julig lilla Elina...:) Vi passade också på att gratulera dem igen till förlovningen så vi hade med en blomma till de nyförlovade...:)


♥♥♥
"Ibland måste ambitionen få vila"
Kramar från Marie!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...