onsdag 22 december 2010

Julklappsrace!!!

Igår bjöd jag hem mitt arbetslag innan vi skulle iväg och ha lite julfest på jobbet med det årliga julklappsracet...:) Det blev en kall räkpajfyllning i ljummet pajskal...




Innan racet börjar blir det ost o kex och en massa goda exotiska frukter...
Marie riktigt sugen på julklapparna

Li-Anne ficktomten som jag köpt...


Vi hade så himla roligt så himla roligt igår, alltså detta race kan man skratta ihjäl sig åt, alla blir som toliga och sliter och river julklappar ifrån varandra...:) Den ena är värre en den andre haha...
Det blev också kärt återseende när några av våra saknade pensionärer kom och var med oss... Det är ju så med detta race att man inte alltid får något och vissa får ju flera saker o.s.v. Jag fick i alla fall med mig en ask med blandade Marianne...:)
Kramar till er alla!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag saknar AL-skolans julklappsrace... god jul och gott nytt år önskar Christina

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...