fredag 15 oktober 2010

TRÖTT!

Trött, trött och trött så kan jag sammanfatta veckan, i alla fall torsdag och fredag. jag trodde aldrig att jag skulle orka upp när klockan ringde, jag vet inte hur många gånger jag snozade...
Jag vet inte om det är sviter från i tisdags när jag hade träff med mitt arbetslag, men det blev inte speciellt sent, eller om det är mörkret eller om det är mitt höga tempo just nu, det kan faktiskt vara en kombination av allt......

Det är i alla fall helt underbart att det är FREDAG, och inte vilken fredag som helst utan ikväll kommer Johanna och Nicke hem och det är första gången sedan hon började på Balettakademin.... Det ska bli så härligt att ha dem hemma och rå om dem lite...:) Jag gillar verkligen att ha alla samlade och ikväll ska vi till Christohper och Elina, det blir en riktig myskväll det.... Syrran är riktigt nyfiken på lägenheten...:)

Igår var som vanligt MIN kväll,.... ridning i Tuna och jag ser verkligen fram emot dessa ridkvällar. Igår fick jag ha min favorithäst Blomman igen och hon är så himla bra. Men igår kämpade vi allt lite med vissa skänkelvikningar, men till slut fick vi till det. Både Blomman och jag var riktigt svettiga efter lektionen...:) Elina red också stor häst igår, och det tillhör inte vanligheten. Melrose heter hon och det gick jättebra!!!

Ser fram emot en riktigt härlig helg
och
önskar er bloggläsare detsamma!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...