fredag 22 oktober 2010

Nya glasögon???????

Hallå sköna underbara fredag... Efter en intensiv arbetsvecka är det alltid lika skönt när fredagen kommer, koppla av, laga god mat, sitta i lugn och ro framför teven, tända ljus och bara mysa till det..:) Ska bli en rolig och förhoppningsvis skön helg... Ska verkligen njuta av min ledighet och den underbart vackra hösten, så vankas det en spännande och förhoppningsvis trevlig och rolig fest på lördag..:)

Fredagseftermiddagen tillbringade jag i vår lilla stad, sprang i affärer i förhoppning att hitta något snyggt klädesplagg till lördag, tyvärr infann sig inte den där rätta köplusten, typiskt jag behövde faktiskt något nytt till helgen.... Däremot kom jag hem med fyra par glasögon som jag har varit och provat. Måste byta glas, ser så himla illa, passar då på att byta bågar också. Det blir nog svarta igen, trivdes så bra i det förra gången jag hade svarta, men tyvärr godkände Dick bara ett par???? Åhhh, nu blir det så där jobbigt igen.............

Imorgon ska jag berätta om en verkligen rolig och fantastisk överraskning som vi fick idag, nyfikna eller?????


Jag önskar er kära bloggläsare en riktigt skön helg!!
Kram Marie!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...