torsdag 21 oktober 2010

Befriande!!

Underbara torsdag, jag säger det igen för det är så befriande att åka till stallet och få sig en lektion...:) Idag red vi för allra första gången inne i ridhuset och det var skönt för ute var det en bitande kyla och nu faller stora vita flingor ner från skyn, usch alldeles för tidigt för mitt tycke...

Jag har visst kommit in i att rida stor häst nu, hade Melrose idag, också stor häst och det gick väl sådär... Kommer nog ha en ordentlig träningsvärk från nacken, neråt axlarna och ut i armarna för fy vad hon hängde sig på och vi fick jobba ordentligt idag, svetten rann under hjälmen...
Jag känner att jag måste göra något mer i veckan än en ridlektion, jag måste komma hemifrån för att koppla bort jobbet, antingen ett steppass på friskis, som jag verkligen gillar eller så ett ridpass till i veckan. Bara våra utvecklingssamtal är klara så blir det något mer... Jag bara måste!!!!


Kramar från Marie!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...